dinsdag 24 juli 2007

22-07-07 Dag 16


Vandaag vertrokken we vroeg, Gerard had er zin in vandaag! Om 7 uur trok hij iedereen de slaapzak uit en had het ontbijt al klaargezet. We vertrokken om 9 uur vanuit Le Ponchel richting het zuiden.

Net voor de lunch verloor Star zijn achterijzer. Gelukkig zag ik deze liggen en heeft Johan tijdens de lunch deze er zelf weer onder gezet. (met telefonische begeleiding van onze eigen Kees) Tijdens de lunch was er nog een verassing voor mij, mijn ouders kwamen ons onverwacht een hart onder de riem steken!
Aangekomen in Bourdon werden wij verwelkomd door de plaatselijke vrouwelijke burgermeester, welke reeds verwittigd was door mijn ouders. We kregen een prachtige plek op een land naast de koeien. Deze vonden het erg interessant om ons daar te zien. Ze stonden Johan aan te staren terwijl hij zijn emmerdouche aan het nemen was! We hebben heerlijk gedineerd, met kip en rijst. Hierna vertrokken mijn ouders naar de plaatselijke bed and breakfast.

Kees van Bijnen was om 9 uur bij ons in Bourdon en heeft Star en Vlaming allebei op nieuwe ijzers gezet. Ook heeft hij nog even naar Mistral gekeken of alles nog goed zat. Nadat hij de paarden had beslagen is hij om half 1 snachts weer richting Nederland vertrokken. (Reistijd 5 uur!! Dat is pas service en hart voor The Paris Trail!) Wij gingen ons klaarmaken voor de nacht, we gingen slapen onder een heldere sterrenhemel en misleid daardoor lieten wij onze was buiten hangen. (Maar dat bleek een grote fout!) ….. wordt vervolgd

Geen opmerkingen: